مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 02:002015-06-30اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: استعدادیابی اولویت حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان توجه به مبحث استعدادیابی را از اولویت های حوزه تربیت بدنی عنوان کرد.

- " از سنندج، رشید قربانی سه شنبه شب در نشست شورای ورزش استان کردستان توجه به مبحث استعدادیابی را از اولویت های حوزه تربیت بدنی عنوان و اظهار کرد: پروسه استعدادیابی باید از مدرسه و از زنگ های ورزش آغاز شود و به کانون های درون و برون مدرسه ای هدایت و در کانون های ویژه به بالندگی برسد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های ورزشی درون مدرسه ای نیازمند توجه ویژه است، افزود: طرح های بسیار مهمی چون المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، حیاط پویا و ورزش صبحگاهی باید در راستای کیفیت بخشی درس تربیت بدنی در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

وی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه تربیت بدنی و سلامت اظهار رضایت کرد و خواستار استمرار و تداوم برنامه ها شد و گفت: باید زمینه جذب پشتیبانی و حمایت و مشارکت سایر نهادهای استان در این راستا فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان برگزاری همایش پیاده روی و طناب زنی را از نمونه های بارز چنین موضوعی دانست و تداوم آن را موجب تقویت و رشد سایر برنامه ها برشمرد.

قربانی استفاده از فرهنگیان خوش فکر، کارآمد و نیز بهره گیری و استفاده از نظرات و دیدگاه های بازنشستگان و پیشکسوتان را موجب هدایت صحیح فعالیت ها و برنامه ها دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: استعدادیابی اولویت حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: استعدادیابی اولویت حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش است