مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 01:252015-06-30سياسي

استاندار یزد تاکید کرد لزوم آموزش و پیشگیری برای کاهش جرائم غیرعمد در یزد


اگر به خانواده ها و افراد جامعه آموزش دهیم و اصل پیشگیری را در اجتماع تقویت کنیم، شاهد خواهیم بود که جرائم غیرعمد در استان کاهش می یابد.

- " از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، سه شنبه شب در دهمین همایش جشن گلریزان در سالن برق منطقه ای شهید عباس پور یزد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی اظهار داشت: بسیاری از مددجویان جرائم غیرعمد که اکنون در زندان به سر می برند، ناخواسته و بر اثر حادثه یا یک غفلت راهی زندان شده اند.

وی با اشاره به زندانی بودن 122 نفر در ندامتگاه های استان یزد به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد، خاطرنشان کرد: 35 نفر از این تعداد بر اثر تصادف گرفتار شده اند و اگر نیروی انتظامی و رسانه ملی در این زمینه فرهنگ سازی کند و برنامه های خوبی در زمینه پیشگیری از تصادفات تولید کند، این برنامه ها می تواند در کاهش تصادفات و عواقب آن موثر باشد.

میرمحمدی افزود: 51 نفر از این زندانیان نیز در ارتباط با مسائل مالی و چک بلامحل در زندان هستند و اگر فردی کلاهبردار باشد، باید به زندان برود تا زندگی شرافتمندانه را یاد بگیرد اما کسانی که بر اثر یک پیشامد مالی در زندان هستند، باید برای آزادی آنها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد تاکید کرد لزوم آموزش و پیشگیری برای کاهش جرائم غیرعمد در یزد

استاندار یزد تاکید کرد لزوم آموزش و پیشگیری برای کاهش جرائم غیرعمد در یزد