مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 22:152015-06-30ورزشي

رییس هیئت کشتی تهران: کشتی شهریار قطب استان تهران است


کشتی شهریار در استان تهران قطب است و همیشه جزء تیم های برتر استان و حتی کشور نیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، رییس هیئت کشتی استان تهران در اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار حضور یافت و با رییس این اداره دیدار کرد و در مورد مسائل مربوط به کشتی این شهرستان به گفت وگو پرداخت.

این نشست که با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهریار، رییس هیئت کشتی استان تهران، معاون اداره ورزش و جوانان شهریار، رییس هیئت کشتی شهرستان شهریار، دبیر هیئت توابع استان تهران و مشاور و رییس دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار برگزار شد.

عبدالله عزیزی در این دیدار ضمن تشکر از احمد عبدالوند به دلیل حمایت از کشتی در شهرستان شهریار اظهار کرد: کشتی شهریار در استان تهران قطب است و همیشه جز تیم های برتر استان و حتی کشور نیز است.

رییس هیئت کشتی استان تهران ضمن تشکر از علی محمدی وی را به عنوان یکی از کشتی گیران برتر کشور دانست و یکی از عوامل پیشرفت کشتی شهریار را وجود وی در رأس این رشته ورزشی دانست.

احمد عبدالوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار نیز بابیان اینکه مسئولان باید در گسترش این رشته همکاری و تلاش لازم را کنند یادآور شد: کشتی این شهرستان در سطح جهان مطرح بوده و این مرهون تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت کشتی تهران: کشتی شهریار قطب استان تهران است

رییس هیئت کشتی تهران: کشتی شهریار قطب استان تهران است