مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 21:452015-06-30اقتصادي

فرماندار بهارستان: مؤسسات اتومبیل کرایه بهارستان تحت نظارت شهرداری ها قرار می گیرد


فرماندار شهرستان بهارستان از تحت نظارت قرار گرفتن تمامی مؤسسات اتومبیل کرایه و آژانس های تاکسی تلفنی تحت نظارت شهرداری ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان پور از تحت نظارت قرار گرفتن تمامی مؤسسات اتومبیل کرایه و آژانس های تاکسی تلفنی تحت نظارت شهرداری ها این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان بهارستان با ابلاغ مصوبات شورای حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران به موارد قانونی توسعه حمل و نقل، مدیریت مصرف سوخت و رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره و اظهار کرد: ساماندهی کلیه مؤسسات و شرکت های حمل و نقل تعاونی و خصوصی بر عهده شهرداری ها نهاده شده است.

وی تصریح کرد: از این پس معرفی و پذیرش رانندگان دفاتر آژانس های تاکسی تلفنی، مؤسسات اتومبیل کرایه، تاکسی ها و خودروهای خطی فعال در خطوط این شهرستان و افراد حقیقی و حقوقی فعال در آنها برای امور بیمه ای صرفاً با تأیید و از طریق تاکسیرانی شهرداری بهارستان صورت پذیرد.

رییس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، شهرداری متولی حمل و نقل درون شهری است و این نهاد باید در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان بر تمامی فعالان این حوزه نظارت و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بهارستان: مؤسسات اتومبیل کرایه بهارستان تحت نظارت شهرداری ها قرار می گیرد

فرماندار بهارستان: مؤسسات اتومبیل کرایه بهارستان تحت نظارت شهرداری ها قرار می گیرد