مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 19:102015-06-30اجتماعي

فرماندار بهارستان: سد معبر تخطی از قانون و تعرض به حقوق مردم است


بابیان اینکه سد معبر و استفاده شخصی یا تخطی از قانون، تعرض و تجاوز آشکار به حقوق مردم است، گفت: حمل ونقل و ترافیک یکی از مهم ترین موضوعات این شهرستان و نیازمند تعامل تمام ادارات و ارگان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، شهرداری نسیم شهر با همکاری مأمورین انتظامی و پلیس راهور شهرستان بهارستان اجرای طرح ساماندهی و رفع سد معبر را در دستور کار خود قرار داد.

این طرح پیرو بازدید فرماندار بهارستان از وضعیت اجرای طرح های ترافیکی نسیم شهر و تأکید وی برای چاره اندیشی رفع مشکلات و ساماندهی معضلات ترافیکی این شهرستان آغاز شد.

بیژن سلیمان پور بابیان اینکه سد معبر و استفاده شخصی یا تخطی از قانون، تعرض و تجاوز آشکار به حقوق مردم است، اظهار کرد: حمل ونقل و ترافیک یکی از مهم ترین موضوعات این شهرستان و نیازمند تعامل تمام ادارات و ارگان هاست.

سرپرست شهرداری نسیم شهر نیز هدف از اجرای این طرح را تأمین آسایش مردم و سهولت در تردد شهروندان و خانواده ها دانست و گفت: با ممانعت از پارک خودروها در حاشیه معابر و ساماندهی خرده فروشان و دست فروشان در رسته های مختلف و همچنین اجرای قانون نظام صنفی با عاملین سدمعبر برخورد قانونی به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بهارستان: سد معبر تخطی از قانون و تعرض به حقوق مردم است

فرماندار بهارستان: سد معبر تخطی از قانون و تعرض به حقوق مردم است