مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 17:352015-06-30سياسي

امروز مراسم معارفه شهردار جدید نیشابور برگزار شد


در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی و فرماندار نیشابور، سید عباس حسینی به عنوان شهردار نیشابور معرفی شد.

- " از نیشابور، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی عصر امروز در مراسم معارفه و تکریم شهرداران جدید و سابق نیشابور در فرهنگسرای وکیلی این شهرستان اظهار داشت: نیشابور شهر علم و ادب فرهنگ و هنر است که تاریخ تمدن آن و سابقه ای تاریخی آن به عنوان یک نگین درخشان نه تنها در استان بلکه کشور می درخشد که از درخشش آن علم و فرهنگ ادب تاسی می گیرد.

حسین علوی مقدم ادامه داد: باید مسئولان شهرستان با کار تیمی و تلاش جدید از این فرصت بهره گیرند زیرا شرایط نیشابور نسبت به شهرهای همجوار بسیار خوب است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با مدیران شهرداری و شوراها گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با سه نکته تسهیل، تکریم و تسریع اعتماد را در بین مردم ایجاد کنیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از دغدغه های رهبری توجه به مسائل فرهنگی شهر است، افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند باید در شهر اسلامی روح دیانت و اخلاق اسلامی در فضای شهر حاکم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مراسم معارفه شهردار جدید نیشابور برگزار شد

امروز مراسم معارفه شهردار جدید نیشابور برگزار شد