مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 17:102015-06-30بين الملل

مدیرعامل پالایشگاه جم: جاده جم به پالایشگاه نیمه نخست امسال عملیاتی می شود


جاده جم به پالایشگاه نیمه نخست امسال عملیاتی می شود.

- " از جم، هادی هاشم زاده فرهنگ بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار جم با اشاره به مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه جم اظهار داشت: پروژه علمی و مهمی پیرامون مسئولیت های اجتماعی را با کمک مشاوران مطرح کشور به سرانجام خواهیم رساند و نتیجه آن را نیز به مسئولین مربوطه اعلام خواهیم کرد.

وی بحران آب منطقه و نامناسب بودن جاده مواصلاتی جم به پالایشگاه را از مهم ترین مشکلات منطقه برشمرد و تصریح کرد: با همکاری مسئولین منطقه و استان از هیچ کوششی برای برطرف شدن این مشکلات فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم در مورد جاده مواصلاتی جم به پالایشگاه نیز تصریح کرد: فاز اول این جاده تامین اعتبار شده است و انتظار می رود تا قبل از شهریور ماه پیمانکار آن نیز تعیین شود.

وی ادامه داد: مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم در اجرای سد باغان نیز بسیار مهم و جدی است و در این زمینه نیز تعامل بسیار خوبی با مسئولین مربوطه در سازمان آب داریم.

هاشم زاده فرهنگ در بخش دیگری از اظهارات خود به معرفی شرکت پالایش گاز فجر جم پرداخت و یادآور شد: این شرکت از سال 1367 برای تصفیه گاز میدان های گازی نار و کنگان مورد بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پالایشگاه جم: جاده جم به پالایشگاه نیمه نخست امسال عملیاتی می شود

مدیرعامل پالایشگاه جم: جاده جم به پالایشگاه نیمه نخست امسال عملیاتی می شود