مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 15:412015-06-30دانش

مسئول حراست دانشگاه صوفی رازی زنجان باید پاسخگو باشد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان گفت: مسئول حراست دانشگاه صوفی رازی زنجان باید پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از زنجان؛" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان با محکوم کردن اقدام مسئولین دانشگاه صوفی رازی زنجان، از مسئولین این دانشگاه و خصوصا حراست این دانشگاه در مورد اقدام صورت گرفته پاسخ خواست.

وی افزود: ما دانشجویان هتک حرمت انجام شده به حجاب و پوشش اسلامی را محکوم می کنیم و درصورت بی توجهی مسئولان در فرصت مناسبی پاسخی دندان شکن خواهیم داد.

ما افسران جوان جنگ نرم پای آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی ایستاده و برخورد غلط مسئولان موسسه صوفی را که یاد آور دوران ننگین رژیم طاغوت است در شهر حسینی بر نمی تابیم و در مقابل بی غیرتی مسئولان ساکت نخواهیم ماند.

احساس می کنیم که حس غیرت دینی در برخی از موسسات رنگ باخته است و آنهایی که با خون شهدا در این مملکت صاحب منسب شده اند خودشان را در این جنگ فرهنگی باخته اند و هل شده اند و بر قاعده هوس تصمیم می گیرند غافل از اینکه جوانان امروز از جوانان دیروز هوشیارتر و محکم تر بر سر ارزش ها ایستاده اند.

آن مسئول حراستی که در پی اعتراض دانشجویان چادری بی تفاوت و خنثی عمل کرده است باید پاسخگو باشد آیا این منکر انجام شده از سوی آقایان دارای ابلاغیه و مجوز است؟ آیا این قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول حراست دانشگاه صوفی رازی زنجان باید پاسخگو باشد

مسئول حراست دانشگاه صوفی رازی زنجان باید پاسخگو باشد