مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 15:012015-06-30دانش

احداث دانشگاه «علوم و فنون نوین» در سنندج


سرپرست پارک علم و فناوری کردستان از اخذ مجوز احداث دانشگاه «علوم و فنون نوین» در شهر سنندج خبر داد و گفت: زمین این مجتمع دانشگاهی به مساحت 600 هکتار تعیین شده است که امیدوارم با همراهی دانشگاه ها و مسئولان استان کار احداث آن آغاز شود.

- سرپرست پارک علم و فناوری کردستان از اخذ مجوز احداث دانشگاه علوم و فنون نوین در شهر سنندج خبر داد و گفت: زمین این مجتمع دانشگاهی به مساحت 600 هکتار تعیین شده است که امیدوارم با همراهی دانشگاه ها و مسئولان استان کار احداث آن آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از کُرددانش؛ "سعیدی، سرپرست پارک علم و فناوری کردستان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران استان تصریح کرد: پارک علم و فناوری کردستان از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و از شرکت های علم و فناوری و دانش بنیان حمایت می کند.

وی ایجاد شهر دانش را از فعالیت های این نهاد عنوان کرد و گفت: شهر دانش مکانی برای ایجاد دانشگاه های کارآفرین است که زمین آن در کردستان تعیین شده و تاکنون 10 تا 15 درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست پارک علم و فناوری کردستان تعیین زمین احداث ساختمان مرکز رشد را در شهرک بهاران سنندج از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان و اعلام کرد: مرکز رشد شهرهای مریوان، سقز و قروه نیز در آینده ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دانشگاه «علوم و فنون نوین» در سنندج

احداث دانشگاه «علوم و فنون نوین» در سنندج