مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 13:202015-06-30بين الملل

دنیل پلتکا:آمریکا در هفته های اخیر هر تقاضایی را که ایران داشته اجابت کرده است


دنیل پلتکا(Danielle Pletka)معاون رییس موسسه مطالعات سیاست دفاعی و خارجی وابسته به اندیشکده اینترپرایز گفت دولت آمریکا در هفته های اخیر، هر تقاضایی را که رژیم ایران داشته، اجابت کرده است و واقعیت این است که هیچ مذاکره ای با ایران وجود ندارد و ما فقط در حال بحث درباره شرایط تسلیم شدن خودمان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما،گای تیلور در تحلیلی برای این روزنامه آمریکایی نوشت: دولت اوباما روز دوشنبه اذعان کرد مذاکرات بین المللی بر سر برنامه جنجالی هسته ای ایران برای دستیابی به توافق نهایی، ممکن است ضرب الاجل را پشت سر بگذارد.

جاش ارنست سخنگوی دولت آمریکا همچنین برخی ادعاها مبنی بر این که اوباما برای دستیابی به توافق با ایران، حاضر است امتیازات لحظه آخری به این کشور بدهد را رد کرد.

ولی دورنمای حفظ توافق آزمایشی ماه آوریل که هدف آن محدود کردن فعالیت های هسته ای ایران در مقابل برداشتن تحریم های اقتصادی علیه ایران است، در شب دوشنبه، سخت و دشوار به نظر می رسید.

مقامات آمریکایی گفته اند که جان کری، وزیر خارجه آمریکا بعد از ضرب الاجل تعیین شده برای توافق نهایی با ایران باز هم در وین، پایتخت اتریش می ماند.

در حالی که مذاکرات پشت درهای بسته انجام می شود، حدس و گمان هایی درباره آنچه که در حال حاضر در مسیر توافق نهایی رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیل پلتکا:آمریکا در هفته های اخیر هر تقاضایی را که ایران داشته اجابت کرده است

دنیل پلتکا:آمریکا در هفته های اخیر هر تقاضایی را که ایران داشته اجابت کرده است