مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 13:162015-06-30پزشكي

با ظرفیت 230 تخت مرکز جامع سرطان در کرمانشاه احداث می شود


رییس گروه مدیریت مرکز آموزشی درمانی امام خمینی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به افزایش بیماران سرطانی مصمم است تا مرکز جامع سرطان را در این استان ایجاد کند.

- " از کرمانشاه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مرکز جامع سرطان با 230 تخت در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه راه اندازی می شود.

رییس گروه مدیریت مرکز آموزشی درمانی امام خمینی کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز روزافزون منطقه به تخت های ویژه سرطان قرار است امسال این مرکز در مجموعه بیمارستان امام خمینی کلنگ زنی شود و در سه تا پنج سال آینده به بهره برداری می رسد.

حمیدرضا ناصری با اشاره به نیاز فعلی استان به 134 تخت سرطان، از وجود 116 تخت ویژه سرطان در کرمانشاه 45 تخت در بیمارستان طالقانی، 45 تخت در بیمارستان امام رضا و 26 تخت در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی خبر داد.

وی افزود: با توجه به افزایش بیماران سرطانی دانشگاه مصمم به ساخت مرکز جامع سرطانی با 230 تخت شده و برنامه ریزی برای آغاز عملیات ساخت آن از سوی مسئولان دانشگاه انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اخذ گواهی نامه درجه یک مثبت توسط بیمارستان امام خمینی در سال 93 از اجرای متد حاکمیت بالینی که به ارزیابی بیمارستان ها بر اساس شاخص های کیفی می پردازد در این مرکز خبر داد و افزود: سیستم HIS بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ظرفیت 230 تخت مرکز جامع سرطان در کرمانشاه احداث می شود

با ظرفیت 230 تخت مرکز جامع سرطان در کرمانشاه احداث می شود