مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 12:212015-06-30فرهنگي

پیتر جکسون در یک خانه هابیتی زندگی می کند


پیتر جکسون که مدتی است، ساخت پروژه سینمایی هابیت ها را به پایان رسانده،به قدری به این فیلم علاقه مند است که خانه اش را شبیه به خانه بیلبو بگینزدر این فیلم ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، بینو اسمیت یکی از عوامل فیلم سینمایی هابیت گفت: پیتر جکسون ، اخیرا ساختار خانه اش در نیوزیلند را به طور کلی تغییر داده و آن را شبیه به خانه بیلبو بگینز ، قهرمان فیلم هابیت ساخته است.

به گفته این فرد، عمارت پیتر جکسون حقیقتا یک کپی برداری بسیار دقیق و خوب از خانه بیلبو است که جکسون در ساخت آن به کوچکترین جزییات نیز دقت کرده است.

بنا بر این گزارش، قدمت عمارت دو طبقه جکسون در نیوزیلند، به دهه 30 میلادی بازمی گردد که جکسون برای تغییر ساختار آن، همان تیمی که لوکیشن فیلم هابیت ها را ساخته بودند، استخدام کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: تاکنون کارگردانای چون استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس برای دیدن عمارت جکسون به نیوزیلند آمده اند.

انتهای پیام/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیتر جکسون در یک خانه هابیتی زندگی می کند

پیتر جکسون در یک خانه هابیتی زندگی می کند