مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 12:122015-06-30پزشكي

سومین نشست مشترک هیأت رییسه دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار شد


سومین نشست مشترک اعضای هیأت رییسه دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران یکشنبه هفتم تیر ماه در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ "سومین نشست مشترک اعضای هیأت رییسه دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران یکشنبه هفتم تیر ماه 1394 در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،جعفریان رییس دانشگاه طی سخنانی گفت: با همکاری و همیاری خوب میان دو دانشگاه، می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

چرا که علاوه بر غیرقابل تفکیک بودن ارتباطات فیزیکی دو دانشگاه، فرصت های مناسبی برای ارتباط معنوی و روانی دو دانشگاه وجود دارد.

در ادامه محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران ضمن تأکید بر همکاری بیش از پیش دو دانشگاه و ارایه راهکارهای ابتکاری برای افزایش این همکاری گفت: با توجه به ارتباطات گسترده بین المللی، دو دانشگاه باید بتوانند در عرصه بین الملل نمایندگی یکدیگر را به عهده بگیرند.

همچنین یکی بودن دو دانشگاه منجر به اجرای بهینه و هزینه کمتر پروژه های در دست احداث می شود.

نیلی با اشاره به اهمیت ورود دانشگاه ها به حوزه کسب و کار و فناوری های نوین، فعالیت های منتهی به خلق ثروت را از زمینه های مناسب برای همکاری دو دانشگاه عنوان کرد و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نشست مشترک هیأت رییسه دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار شد

سومین نشست مشترک هیأت رییسه دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار شد