مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 11:402015-06-30اقتصادي

نامه نگاری ارزی سیف با معاون اول


معاون اول رییس جمهور از نامه رییس کل بانک مرکزی خبر داد که بر مبنای آن، 5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت برای سرمایه در گردش و مواد اولیه به بخش خصوصی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اسحاق جهانگیری در مراسم روز ملی صنعت و معدن با اشاره به نامه نگاری رییس کل بانک مرکزی با وی برای بازگشایی 5 میلیارد دلار یوزانس، گفت: برای بخش خصوصی سهمیه هایی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن، برای وزارتخانه های صنعت، نیرو و بهداشت سهمیه هایی تعیین شده اما به هر حال رییس کل بانک مرکزی در این زمینه بسیار مصمم است.

جهانگیری تصریح کرد: منابع صندوق توسعه ملی باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و تنها در زمانی استفاده از آن برای دولت مجاز است که بخش خصوصی متقاضی وجود نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یوزانس نوعی از اعتبارات اسنادی است که در آن فروشنده کالا به خریدار مهلتی می دهد تا بتواند در این فاصله وجه اعتبار را بپردازد.

بر پایه این گزارش در مواردی که فروشنده حاضر به قبول معامله یوزانس نمی گردد غالبا یک موسسه مالی یا بانک های تجاری ثالثی وارد جریان داد و ستد شده و وجه اعتبار را به فروشنده می پردازند تا در سر رسید بهره و اصل یوزانس را از خریدار اخذ کنند.

اعتبارات اسنادی یوزانس نسیه از جهت شرایط، کاملا با اعتبارات اسنادی با پرداخت موخر یکسانند با این تفاوت عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نگاری ارزی سیف با معاون اول

نامه نگاری ارزی سیف با معاون اول