مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 08:352015-06-30بين الملل

هاآرتص: رویکرد یعلون و آرون در برابر اوباما به منافع اسراییل لطمه می زند


روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی نوشت رویکرد متکبرانه موشه یعلون وزیر دفاع (جنگ) و مایکل اورن سفیر سابق اسراییل در آمریکا در برابر باراک اوباما رییس جمهور این کشور به امنیت اسراییل لطمه می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، این روزنامه در شماره امروز خود در اینترنت نوشت: موشه یعلون وزیر دفاع اسراییل روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران شواهد بیشتری از کم عمق بودن رهبری اسراییل ارائه کرد.

شاید یعلون این بار پس از انتقاداتی که بابت حملات تندش به جان کری وزیر امور خارجه آمریکا متحمل شد، مراقب بود به کسی تهمت نزند اما هدف انتقادات او همچنان دولت آمریکا بود.

در شب حصول توافق احتمالی میان ایران و شش قدرت جهانی، که هدفش متوقف کردن پیشرفت ایران در مسیر تولید سلاح های هسته ای است، یعلون گفت آمریکایی ها روایت بدیلی از مسئله ایران دارند که من خریدار آن نیستم.

وی اختلاف میان اسراییل و آمریکا را در یک قالب سیاه و سفید توصیف کرد و گفت دولت آمریکا ایران را راه حل ، اما اسراییل آن را خود مشکل می داند.

یعلون همچنان همان رویکرد تصنعی را در پیش گرفته که ویژگی او در کل دوره تصدی وی بوده است و گویی او در دو دهه گذشته از منصب های عالی خود -- به عنوان فرمانده اطلاعات ارتش ، رییس ستاد ارتش و وزیر دفاع -- چیز زیادی نیاموخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: رویکرد یعلون و آرون در برابر اوباما به منافع اسراییل لطمه می زند

هاآرتص: رویکرد یعلون و آرون در برابر اوباما به منافع اسراییل لطمه می زند