مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 08:262015-06-30اقتصادي

بیمارستان سوختگی گلستان به بهره برداری می رسد


سخنگوی طرح تحول نظام سلامت استان گلستان گفت: بیمارستان 20 تخت خوابی سوختگی گرگان با مساحت 5000 متر مربع و با اعتبار سازه ای به مبلغ 14 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از گرگان؛" علی عموزاد مهدیرجی سخنگوی طرح تحول نظام سلامت استان گلستان عصر روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران استان، به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گلستان پرداخت و گفت: در سال گذشته 45 هزار متر مربع پروژه با اعتبار 50 میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه استان گلستان در بحث تجهیز خانه بهداشت جزو سه استان اول کشور است، افزود: فاز اول و دوم هتلینگ بیمارستان ها نیز انجام شد.

همچنین 116 باب خانه بداشت در روستاها ساخته و تجهیز شده اند.

عموزاد مهدیرجی با اعلام این خبر که واگذاری خدمات سلامت به بخش تعاونی و خصوصی در حال پیگیری است، بیان کرد: کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در سه شهرستان گرگان، علی آبادکتول و گنبد کاووس با اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان تا پایان سال 93 مستقر شده اند.

سخنگوی طرح تحول نظام سلامت استان گلستان با اشاره به برخی گمانه زنی ها مبنی بر ویزیت های سریع، متذکر شد: در کلینیک های ویژه مدت زمان ویزیت توسط معاونت درمان وزارت بهداشت به صورت آنلاین بازرسی می شود و اگر کم تر از هشت دقیقه شود س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سوختگی گلستان به بهره برداری می رسد

بیمارستان سوختگی گلستان به بهره برداری می رسد