مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 08:252015-06-30سياسي

رییس اداره منابع طبیعی آبیک مطرح کرد برخورد قاطع با چرای شتر غیرمجاز در مراتع آبیک


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک از برخورد قاطع با چرای شتر غیرمجاز در مراتع این شهرستان خبر داد و گفت: ساماندهی چرای شترها در دست اقدام است.

- حمیدرضا رضانژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه نقش روحانیت در مسائل مختلف، همایش گردهمایی روحانیون در شهرستان آبیک برگزار و مقرر شد که روحانیان این شهرستان در منابر خود نقش و اهمیت منابع طبیعی را برای مردم بازگو و تبیین کنند.

وی افزود: منابع طبیعی بستر حیات و توسعه پایدار محسوب می‎ شود که در دنیا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک ادامه داد: همه ساله کشورهای بزرگ صنعتی برای حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از گرم شدن کره زمین و تخریب جنگل ها و مراتع نشستی را به منظور کاهش گازهای گلخانه ای که سبب گرم شدن زمین و تغییرات آب و هوایی می شود، برگزار می کنند.

رضانژاد تصریح کرد: با توجه به خشکسالی که در کشور حاکم است و هفت استان به طور جدی با این موضوع درگیر هستند استان قزوین یکی از این استان ها محسوب می شود که شهرستان آبیک نیز از این قاعده مستثنا نیست.

این مسئول اضافه کرد: نباید اهمیت منابع طبیعی در شهرستان آبیک کمرنگ دیده شود و اراضی مرتعی این شهرستان نباید از سوی افراد سودجو و دامدارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره منابع طبیعی آبیک مطرح کرد برخورد قاطع با چرای شتر غیرمجاز در مراتع آبیک

رییس اداره منابع طبیعی آبیک مطرح کرد برخورد قاطع با چرای شتر غیرمجاز در مراتع آبیک