مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 04:052015-06-30اقتصادي

فارس گزارش می دهد قطب کشاورزی لرستان وارد کوره داغ ذوب آهن رومشکان شد


وزارت نیرو با موافقت اولیه با تخصیص آب از رودخانه کشکان برای ذوب آهن رومشکان عملا قطب کشاورزی لرستان را وارد کوره داغ ذوب آهن رومشکان کرد.

- " طی گزارش هایی خواستار مدیریت بحران کم آبی در رودخانه کشکان شده بود، اما متاسفانه تاکنون اقدامی عملی در این خصوص انجام نشده است.

در آن گزارش اشاره شد، برداشت بی رویه آب از کشکان رود این رودخانه خروشان را به یک بستر خشک تبدیل کرده است، هر چند این مطلب مورد استقبال عموم قرار گرفت و برخی خوانندگان با ارسال نظرات، دیدگاه ها نسبت به خشک شدن رودخانه کشکان وفاجعه ای که در راه است، واکنش نشان دادند، اما گویا بحران خشکسالی و خشک شدن رودخانه کشکان با بی تفاوتی مسئولان با کشت برنج و احداث صنایع آب بر تشدیدتر می شود.

* مجوز برداشت آب از رودخانه کشکان برای ذوب آهن رومشکان مسئول روابط عمومی آب منطقه ای لرستان در گفت وگو با فارس ضمن تایید این خبر که مجوز برداشت آب از رودخانه کشکان برای ذوب آهن رومشکان صادر شده است، گفت: تخصیص آب برای ذوب آهن رومشکان را وزارت نیرو صادر کرده است و این شرکت از آن بی خبر است.

فرهاد ظهراب افزود: طبق این مجوز ذوب آهن رومشکان مجاز است، 44 لیتر بر ثانیه آب از رودخانه کشکان برداشت کند که سالانه حدود یک میلیون و 400 هزار متر مکعب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد قطب کشاورزی لرستان وارد کوره داغ ذوب آهن رومشکان شد

فارس گزارش می دهد قطب کشاورزی لرستان وارد کوره داغ ذوب آهن رومشکان شد