مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 04:002015-06-30سياسي

مدیر کمیته امداد بانه: 10 درصد جمعیت بانه زیرپوشش کمیته امداد هستند


مدیر کمیته امداد امام خمینی بانه گفت: در حال حاضر 10 درصد جمعیت شهرستان زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند.

- جلال خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: بر این اساس 12 هزار نفر از جمعیت شهرستان زیرپوشش کمیته امداد هستند که 10 هزار نفر از این تعداد در شهر و دو هزار نفر نیز در روستا اقامت دارند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خدماتی را به افراد غیر زیرپوشش نیز ارائه می دهد، افزود: برای تعدادی خانواده غیرپوشش کد اشتغال تعریف شده است و آنها نیز می توانند از وام های این نهاد حمایتی بهره مند شوند.

خلیلی به دید عامه مردم نسبت به وضعیت اقتصادی بانه اشاره کرد و افزود: بیشتر مردم با توجه به تعداد مجتمع های تجاری در سطح شهر فکر می کنند وضعیت اقتصادی مردم این شهرستان عالی است در حالی که این گونه نیست.

مدیر کمیته امداد بانه با اشاره به تضاد طبقاتی در این شهرستان، بیان کرد: دید مردم نسبت به قشر مرفه جامعه متمایل است و متاسفانه حاشیه های شهر که در معرض آسیب هستند کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

خلیلی کمک خیرین شهرستان به اقشار مستضعف و کم درآمد را خوب ارزیابی کرد و افزود: ولی این کمک ها در مقایسه با توان مالی افراد ثروتمند شهرستان در حد مطلوب نیست و این افراد باید بیشتر به قشر آسیب پذیر جامعه توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کمیته امداد بانه: 10 درصد جمعیت بانه زیرپوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد بانه: 10 درصد جمعیت بانه زیرپوشش کمیته امداد هستند