مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 تیر 1394 ساعت 11:472015-06-29دانش

برگزاری همایش «گام برتر» در دانشگاه شیراز  


همایش یک روزه «گام برتر» توسط گروه حمایت از ایده های برتر دانشگاه شیراز و انجمن علمی بین رشته ای مهندسی شیخ بهایی در دانشکده مهندسی برگزار شد.

- همایش یک روزه گام برتر توسط گروه حمایت از ایده های برتر دانشگاه شیراز و انجمن علمی بین رشته ای مهندسی شیخ بهایی در دانشکده مهندسی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از شیراز، " همایش گام برتر در دانشگاه شیراز با استقبال خوب دانشجویان رشته های مختلف مهندسی همراه بود، در دو بخش صبح و عصر، پذیرای جمع کثیری از دانشجویان نخبه بود.

بخش اول برنامه، به افتتاحیه و آشنایی با گروه حمایت از ایده های برتر اختصاص یافت و بخش دوم با برگزاری کارگاه های مختلف و چندین مسابقه عملی همراه بود.

در ابتدای مراسم ریاضی به معرفی گروه حمایت از ایده های برتر پرداخت و گفت: یکی از اهداف اصلی گروه، ارتباط بین علم و صنعت است.

وی با بیان اینکه کشورهایی در دنیا بیشترین تاثیرگذاری در بازار صنعتی را دارند که دارای تکنولوژی قوی باشند، افزود: هدف اصلی گروه حمایت از ایده های برتر این است که تکنولوژی هایی که می تواند برای دانشگاه و کشور تولید قدرت و ثروت داشته باشد را شناسایی و در عمل توسط دانشجویان پیاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «گام برتر» در دانشگاه شیراز  

برگزاری همایش «گام برتر» در دانشگاه شیراز