مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 23:152015-05-30سياسي

واقعیت انتشار تصاویر سردارسلیمانی


نه نظام جمهوری اسلامی و نه سردار سلیمانی دنبال انتشار این تصاویر نیستند؛ چراکه حاج قاسم بر دل های رزمندگان و مجاهدان مظلوم منطقه حکمرانی می کند و سپاه و فرماندهانش همواره یار و یاور مظلومان در هر نقطه از جهان بوده و هستند.

- بیش از یک سال از زمانی که اولین عکس های سردار حاج قاسم سلیمانی در بین مجاهدان عراقی، در پایگاه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد، می گذرد.

از چند سال پیش از آن، غربی ها جنگ روانی شدید خود را برای القای نفوذ و تأثیرگذاری فرمانده نیروی قدس سپاه و دخالت نظامی سپاه و جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه و تحولات منطقه ای آغاز کرده بودند.

از همان زمان می شد پیش بینی کرد که دشمن با کمک رسانه های خود در صدد است در راستای سیاست سپاه هراسی، به مرور چهره ای از سردار سلیمانی بسازد تا اگر روزی لازم شد، بتواند او را عامل اتفاقات و تحولات مدنظر خود معرفی کند، به نحوی که افکار عمومی هم با پیشینه ای که از وی برایش ساخته شده به راحتی آن را بپذیرد.

اما نقش وی در کمک به نیروهای مردمی و ارتش عراق برای دفاع از کشور خود در برابر تروریست های داعش، وی را به چهره ای محبوب برای ملت های مسلمان و مبارز جهان تبدیل کرد و بسیاری از مردم و جوانان، به ویژه ملت های منطقه علاقه مند بودند چهره این فرمانده شجاع ایرانی را ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت انتشار تصاویر سردارسلیمانی

واقعیت انتشار تصاویر سردارسلیمانی