مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 19:502015-05-30سياسي

فرمانده سپاه فجر فارس: نگاه چپ به مراکز سپاه با سرب داغ جواب داده می شود


فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر بازدید در چارچوب استانداردهای بین المللی تصریح کرد: نگاه چپ به مراکز سپاه با سرب داغ جواب داده می شود.

- " از اقلید، سردار غلامحسین غیب پرور عصر امروز در جلسه ای که با حضور امام جمعه اقلید، معاون فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسئولان شهرستانی و بسیجیان این شهرستان در سالن شهدای پاسدار برگزار شد با تبریک و بزرگداشت اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و نیمه شعبان اظهار داشت: با انتظار سازنده و به دوراز انتظار تخریبی باید زمینه ظهور صاحب شریعت را فراهم کنیم.

وی بابیان اینکه استقامت درراه خدا و انجام اعمال مجاهدانه و با بصیرت اصل انتظار سازنده است عنوان کرد: دینی که توأم با استقامت نباشد ناقص است.

سردار غیب پرور به سه بخش خودسازی، دگرسازی و مهیاسازی در انتظار سازنده اشاره و بیان کرد: راه فلاح و رستگاری حرکت جمعی است نه حرکت فردی، ازاین رو باید با خودسازی و دگرسازی و همچنین مهیاکردن ابزار و تجهیزات لازم (علم، دانش، فناوری، مردم فهیم، عقول پیشرفته و.

) زمینه استقرار عدل اللهی و ظهور حجت را ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به سختی ها و مشکلات فراوانی که دشمن قسم خورده ایران و اسلام در ممانعت از ایجاد زمینه ظهور به وجود می آورد تصریح کرد: در زمان غیبت کبرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه فجر فارس: نگاه چپ به مراکز سپاه با سرب داغ جواب داده می شود

فرمانده سپاه فجر فارس: نگاه چپ به مراکز سپاه با سرب داغ جواب داده می شود