مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 18:502015-05-30سياسي

اجازه تحقق نقشه های دشمنان را نخواهیم داد


عصر روز پنجشنبه هفتم خردادماه ، نشست عمومی انجمن اسلامی پزشکان ایران با حضور پیشکسوتان، اساتید برجسته و تعداد زیادی از پزشکان رشته های مختلف و همچنین پزشکان جوان عضو انجمن در سالن اجتماعات انستیتو پاستور برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در این برنامه علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و دبیر کل انجمن اسلامی پزشکان ایران و قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند .

ولایتی در این برنامه پیرامون مسایل سیاست خارجی و موضوعات مرتبط در حوزه داخلی وخارجی به سخنرانی پرداخت و گفت : امروز جهان و منطقه در شرایط حساسی قرار دارد که باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که به دقت موضوعات را مدیریت می کند، تلاش کرد تا در برابر این شرایط، اقدامات درست را برنامه ریزی و به اجرا در آورد.

دبیر کل انجمن اسلامی پزشکان با اشاره به نقشه های شوم برخی کشورهای غربی تصریح کرد: بخش عمده ای از مشکلات این منطقه ناشی از سیاست های شوم و تفرقه افکنانه کشورهای غربی بوده که متاسفانه با حمایت و پشتیبانی تعدادی از کشورهای خاورمیانه و آسیایی، فجایع و جنایات غیر قابل توصیفی را در منطقه ، آسیا و آفریقا رقم زده اند که نمونه آن را می توان در تاسیس ، تجهیز و آموزش گروه های افراطی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تحقق نقشه های دشمنان را نخواهیم داد

اجازه تحقق نقشه های دشمنان را نخواهیم داد