مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 17:302015-05-30سياسي

راه اندازی نمایندگی صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور در کرمان


نمایندگی صندوق تامین خسارت های بدنی جنوب شرق کشور تا یک ماه آینده در استان کرمان راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور در نشست با مسئولان قضایی، انتظامی اجرایی و رسانه ای استان کرمان گفت : کرمان یکی از استانهایی است که همکاری بسیار خوبی با این صندوق دارد و در دادگستری کرمان مشکل خاصی برای رسیدگی و صدور حکم نداریم.

اقای جباری افزود :ضریب نفوذ بیمه در استان کرمان بالاست، زیرا این خطه دارای مردم با فرهنگ و فهیمی است و از مسئولان ارشد استانی می خواهیم برای فرهنگ سازی کمک کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست گفت :وظایف صندوق تأمین خسارت های بدنی بسیار سنگین و دشوار است و راه اندازی نمایندگی این صندوق در کرمان می تواند باعث تسریع در امور و ارائه خدمات بهتر به مردم شود .

آقای موحد افزود: از ابتدای تصویب و اجرایی شدن صندوق تأمین خسارت های بدنی 877 مورد پرونده برای وصول خسارت های بدنی ناشی از تصادفات در دادگاههای استان مفتوح شد که فقط 73 مورد آن به صدور حکم منجر شده است .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با استقبال از راه اندازی دفتر نمایندگی صندوق تأمین خسارت های بدنی کشور ابراز امیدواری کرد :این دفتر بتواند در تسریع خدمت رسانی به آسیب دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نمایندگی صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور در کرمان

راه اندازی نمایندگی صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور در کرمان