مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 17:102015-05-30سياسي

فرمانده ناجا: مجروح شدن 40 مأمور در حادثه مهاباد


نیروی انتظامی تحقیقی را در ارتباط با 3 انتخابات گذشته انجام داد و تهدیدات و آسیب ها و چالش های نظام هنگام انتخابات در استانها و شهرستانهای مختلف را بررسی کرد.

- فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امکان پیش بینی بیش از 95 درصد تهدیدات زمان انتخابات پیش از وقوع آن گفت: در حادثه مهاباد 40 نفر از پرسنل نیروی انتظامی مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش فرمانداران سراسر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند سال جاری گفت: یکی از مجموعه هایی که برای امنیت و آرامش در جامعه به خصوص در زمان انتخابات باید بیشترین هماهنگی را با استانداران داشته باشد، نیروی انتظامی است؛ چنانچه در سنوات گذشته نیز شاهد این هماهنگی بودیم.

وی تصریح کرد: همچنانکه مقام معظم رهبری امسال را سال همدلی و همزبانی ملت و دولت نام نهادند امیدواریم این هماهنگی و همدلی و همزبانی بیش از گذشته در بین سازمانها وجود داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با سرنوشت ساز توصیف کردن انتخابات اسفند سال جاری گفت: همه ما باید بر اجرای هرچه بهتر مأموریت های خود بکوشیم چرا که سال 94 با توجه به موضوعات اقتصادی و تحریم ها و ناامنی های کشورهای همسایه سالی خاص است و چنانچه هماهنگی بین دستگاه ها وجود داشته باشد چالشی ایجاد نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: مجروح شدن 40 مأمور در حادثه مهاباد

فرمانده ناجا: مجروح شدن 40 مأمور در حادثه مهاباد