مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 15:302015-05-30بين الملل

فساد اخلاقی رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا برایش دردسرساز شد


به تازگی گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد که رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا یک دانش آموز را مورد آزار جنسی قرار داده و سپس به او حق السکوت چند میلیون دلاری داده تا در اینباره به کسی چیزی نگوید.

- "، تازه ترین اخبار از فساد اخلاقی سیاستمداران آمریکایی نشان می دهد که دنیس هاسترت رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا قبل از آنکه وارد سیاست شود در دهه 1980 یک دانش آموز پسر را مورد تعرض جنسی قرار داده است و بعد از آن به او حق السکوت پرداخت کرده تا در این باره حرفی به کسی نزند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش کرد که بعد از گذشت این همه سال، هم اکنون علیه هاسترت به دلیل این اقدام اعلام جرم شده است.

در این اعلام جرم آمده است که این فساد اخلاقی رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا به زمانی باز می گردد که قبل از آنکه در اوایل دهه 1980 وارد سیاست شود، یک معلم و مربی در ایالت ایلینوی آمریکا بود.

مقامات آمریکایی می گویند که قربانی این رفتار غیراخلاقی که با مقامات اجرای قانون آمریکا صحبت کرده است، یکی از دانش آموزان هاسترت بوده است.

طبق این گزارش، علیرغم اظهارات قربانی این پرونده، هاسترت که برای مدت ها به عنوان رییس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا فعالیت کرده است، قرار نیست که اتهامات تعرض جنسی روبرو شود زیرا مقامات آمریکایی می گویند که شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد اخلاقی رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا برایش دردسرساز شد

فساد اخلاقی رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا برایش دردسرساز شد