مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 15:302015-05-30سياسي

ضرورت توسعه توریسم درمانی در کشور


هنوز به طور کامل نتوانسته ایم فضای اعتمادسازی بین المللی و اطلاع رسانی نسبت به سطح درمان در کشور را نشان دهیم که این امر نیازمند تبلیغات بیشتر در حوزه معرفی سطح درمان در کشور است.

محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت صنعت توریسم درمانی به عنوان بخشی از گردشگری در کشور، گفت: سطح درمان در کشور به لحاظ علمی از سطح بالایی برخوردار است و این امر بر کسی پوشیده نیست همچنین پزشکان ما در سطوح بالای علمی در سطح جهان قرار دارند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از این رو شرایط بین المللی و اجتماعی توریسم درمانی تا آنجایی مهیاست که در حال حاضر نسبت به سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی چیزی کم نداریم و بخش خصوصی نیز در این حوزه فعال است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علیرغم این موضوع، بیشتر گردشگرانی که جهت درمان به کشور می آیند از کشورهای همسایه هستند، عنوان کرد: هنوز به طور کامل نتوانسته ایم فضای اعتمادسازی بین المللی و اطلاع رسانی نسبت به سطح درمان در کشور را نشان دهیم و اگر اهالی کشورهای همسایه نیز متوجه این موضوع می شوند به علت نزدیکی مرزها، رفت و آمد و ارتباط فرهنگی است که با آنها داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه توریسم درمانی در کشور

ضرورت توسعه توریسم درمانی در کشور