مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 14:552015-05-30اجتماعي

رییس پلیس راهور مشهد: رویکرد پلیس استفاده از تکنولوژی و تجهیزات است


رویکرد پلیس به سمت استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به جای استفاده از نیروی انسانی است، زیرا می تواند خدمت رسانی و نظارت را بیشتر و نتیجه بخش تر کند.

- " از مشهد، علیرضا حاجی زاده ظهر امروز در نشست خبری که با هدف تشریح برنامه های پلیس در طرح تابستانه و ایام چراغ برات برگزار شد، اظهار داشت: اگر چه حضور پلیس در همه جای شهر مشهد قابل رویت نیست، اما همواره بر مسائل ترافیکی شهر از طریق دوربین ها تسلط داریم.

وی افزود: رویکرد پلیس به سمت استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به جای استفاده از نیروی انسانی است، زیرا می تواند خدمت رسانی و نظارت را بیشتر و نتیجه بخش تر کند.

حاجی زاده مطرح کرد: مرکز کنترل ترافیک شهر مشهد به صورت هوشمند در حال فعالیت است و مدیریت می شود؛ همچنین از طریق ماموران ما تمامی تقاطع ها و چهارراه ها کنترل می شود و در صورت بروز هر گونه مشکل و گره ترافیکی بار ترافیکی از تقاطع ها و چهارراه های نزدیک به محل کنترل می شود.

رییس پلیس راهور مشهد با بیان اینکه مردم می توانند با مشارکت و همکاری خود با پلیس به حل مسائل ترافیکی شهر مشهد کمک کنند، بیان کرد: در طرح تابستانه که همزمان با ورود زائران حضرت رضا (ع) به شهر مشهد آغاز می شود ما نیازمند همکاری پلیس و مشارکت مردم برای حل مسائل ترافیکی در ساعات اوج بار هستیم، لذا در همین زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور مشهد: رویکرد پلیس استفاده از تکنولوژی و تجهیزات است

رییس پلیس راهور مشهد: رویکرد پلیس استفاده از تکنولوژی و تجهیزات است