مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 13:252015-05-30اقتصادي

پیش بینی برداشت 13 هزارتن محصولات سردرختی در مجتمع کشت و صنعت مغان


مدیر مجتمع باغات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از آغاز برداشت محصولات سر درختی در 2 هزارو 500 هکتار از باغات این مجتمع خبر داد و گفت : پیش بینی می شود میزان تولید محصولات سردرختی امسال با 10درصد افزایش نسبت به سال گذشته ، به بیش از 13 هزارتن برسد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما قدیر پسندی اضافه کرد : کار برداشت میوه در کشت و صنعت مغان، معمولاً از اردیبهشت ماه با ارقام زودرس گوجه سبز درختی و گیلاس آغاز می شود و تا پایان مهر ماه با ارقام دیررس، سیب هلو ، شلیل، زیتون کنسروی و روغنی به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه در فصل برداشت و جمع آوری میوه ، به طور متوسط روزانه یک هزار و 200 نفر و در مرحله داشت و کار پشتیبانی 800 نفر از نیروهای بومی و منطقه به طور مستقیم در این مجتمع فعالیت می کنند افزود : امسال، با توجه به انجام عملیات باغداری مناسب ، میوه های تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار است و علاقمندان زیادی در داخل و خارج کشور دارد .

مدیر مجتمع باغات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تصریح کرد: تمامی ارقام میوه های فندق، گوجه سبز، گیلاس، زیتون و سیب در این شرکت به لحاظ استفاده نکردن از سموم شیمیایی و نحوه احداث باغات به صورت ارگانیک تولید می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 13 هزارتن محصولات سردرختی در مجتمع کشت و صنعت مغان

پیش بینی برداشت 13 هزارتن محصولات سردرختی در مجتمع کشت و صنعت مغان