مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 12:462015-05-30اجتماعي

نرمش صبحگاهی از مهر 94 در مدارس کشور اجرا می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس تفاهمنامه مشترک میان معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و شبکه رادیویی ورزش، - نرمش صبحگاهی از مهر امسال در مدارس کشور اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، تفاهمنامه اجرای نرمش صبحگاهی در مدارس کشور میان معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و شبکه رادیویی ورزش با حضور مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و سیدحمید قاسمی، مدیر شبکه رادیویی ورزش در مدرسه ابتدایی شهید بهشتی شهر تهران منعقد شد.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت: هزاره سوم با کم تحرکی برای نوجوانان همراه است و آپارتمان نشینی و زندگی ماشینی، حرکت را از افراد سلب کرده است باید توجه داشت که پایین بودن میزان حرکت و از سوی دیگر چاقی هشدار بزرگی است.

وی افزود: امروز آپارتمان ها محلی برای تحرک نیست و فناوری های نوین مثل کامپیوتر و اینترنت کودکان را مجبور به یک جانشینی کرده است و اگر برای افزایش فعالیت و تحرک آن ها برنامه ریزی نکنیم، نسل آینده به مرور دلمرده و افسرده شده و با بیماری های متعدد مانند دیابت و بیماری قلبی مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرمش صبحگاهی از مهر 94 در مدارس کشور اجرا می شود

نرمش صبحگاهی از مهر 94 در مدارس کشور اجرا می شود