مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 12:462015-05-30دانش

صعود بهاره تیم کوهنوردی دانشگاه پیام نور کردستان به ارتفاعات کبیرکوه


پنج نفر از اعضای تیم کوهنوردی دانشگاه پیام نور کردستان در آستانه اعیاد شعبانیه به قله 3050 متری «کان صیفی» ارتفاعات کبیرکوه از توابع شهرستان ایلام صعود کردند.

- پنج نفر از اعضای تیم کوهنوردی دانشگاه پیام نور کردستان در آستانه اعیاد شعبانیه به قله 3050 متری کان صیفی ارتفاعات کبیرکوه از توابع شهرستان ایلام صعود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از کُرددانش؛ "اسکندر مرادی، سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان گفت: توسعه فعالیت های ورزشی و تلاش در مسیر تقویت برنامه ها در این خصوص از جمله اولویت هایی است که در سطح مراکز و واحدهای 10گانه پیام نور کردستان با جدیت دنبال می کنیم.

وی افزود: یکی از فعالیت هایی که طی چند سال اخیر تداوم داشته است صعود گروه های کوهنوردی این دانشگاه به قله های متعدد داخلی و خارجی است.

سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان تصریح کرد: تیم کوهنوردی دانشگاه پیام نور کردستان تاکنون صعودهای موفقی را به قله های الوند، سبلان، یخچال، اشترانکوه، یال کبود، دماوند و آرارات ترکیه داشته است.

مرادی افزود: با توجه به فعالیت های چشمگیر این تیم، قرار بر این است دانشگاه پیام نور استان کردستان میزبان برنامه صعود دانشگاهیان پیام نور کشور به ارتفاعات چهل چشمه کردستان در سال جاری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود بهاره تیم کوهنوردی دانشگاه پیام نور کردستان به ارتفاعات کبیرکوه

صعود بهاره تیم کوهنوردی دانشگاه پیام نور کردستان به ارتفاعات کبیرکوه