مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 11:402015-05-30اجتماعي

رییس پلیس راهور قزوین: آموزش باید در رأس امور حمل و نقل باشد


رییس پلیس راهور استان قزوین با بیان اینکه همکاری و همیاری مردم و فراگیری آموزش ها می تواند در کاهش تلفات جاده ای مؤثر باشد، گفت: آموزش باید در رأس امور حمل و نقل باشد.

- " از قزوین، رضا محمدی پیش از ظهر امروز در کارگروه حمل و نقل دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: آموزش باید در رأس امور حمل و نقل باشد.

وی، آموزش را شاه بیت مسائل حمل و نقل عنوان کرد و افزود: پلیس راهور استان قزوین آمادگی دارد با مشارکت با بخش های حمل و نقل درون و برون شهری نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی در بخش حمل و نقل بار و مسافر این استان اقدام کند.

به یقین تشکیل کلاس های آموزشی برای رانندگان تأثیر بسزایی در کاهش تلفات جاده ای و شهری خواهد داشت.

وی، مسئولیت رانندگان را بسیار حائز اهمیت و خطیر توصیف و عنوان کرد: رانندگان باید با احساس مسئولیت در قبال جان عابرین در کاهش تصادفات و سوانح جاده ای رسالت خود را در این راستا به منصه ظهور و بروز برسانند.

رانندگانی که تصادف نمی کنند مسئولیت پذیرترند و دستگاه های اجرایی و مردم قدردان زحمات این اقشار بوده و از آنان تقدیر می کنند.

انتهای پیام/2667/خ10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور قزوین: آموزش باید در رأس امور حمل و نقل باشد

رییس پلیس راهور قزوین: آموزش باید در رأس امور حمل و نقل باشد