مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 11:362015-05-30سياسي

بیداری اسلامی نتیجه مردمی بودن انقلاب اسلامی


برای استقرار نظام مردمی باید در مقابل استکبار جهانی و کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس مخصوصا خاندان آل سعودی که استقرار حکومت مردمی را به ضرر حکومت پادشاهی و ضد انسانی خود می بیند بایستد و برای بدست آوردن آزادی و عدالت و حکومت مردمی و همسو با آرمانهای اسلام .

- برای استقرار نظام مردمی باید در مقابل استکبار جهانی و کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس مخصوصا خاندان آل سعودی که استقرار حکومت مردمی را به ضرر حکومت پادشاهی و ضد انسانی خود می بیند بایستد و برای بدست آوردن آزادی و عدالت و حکومت مردمی و همسو با آرمانهای اسلام شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کنند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو -یادداشت دانشجویی*؛" همدلی و همزبانی دولت و ملت یکی از عالی ترین وجوه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 34 انقلاب اسلامی با سایر نظامها محسوب می شود و همین احساس یگانگی بین دولت و ملت رمز بقای انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود زیرا در صورت احساس یگانگی بین دولت و ملت ،است که مردم نسبت به مسائل سیاسی کشور از خود حساسیت نشان داده و احساس مسئولیت می کنند.

به قول امام خامنه ای مردم کارفرمایان دولت و دولت کارگزار دولت است و همین امر منجربه مشارکت و حضور گسترده ی مردم در صحنه ی سیاسی کشور می شود ودر صورت مشارکت مردم در امورات کشوری است که یک نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری اسلامی نتیجه مردمی بودن انقلاب اسلامی

بیداری اسلامی نتیجه مردمی بودن انقلاب اسلامی