مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 09:402015-05-30اقتصادي

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین: توسعه قزوین تنها از محدوده شمالی امکان دارد


رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به محدودیت زمین از سه طرف شرق، غرب و جنوب و وجود باغات سنتی، لازمه توسعه قزوین با اجرای پروژه های مختلف در شمال شهر میسر می شود.

- " از قزوین، حسین غیاثوند صبح امروز در جلسه شورای شهر قزوین به عدم تصویب طرح جامع شهر در شورای عالی شهرسازی کشور و فقدان دلیل و توجیه منطقی در پذیرش شمال اتوبان به عنوان محدوده شهر قزوین اشاره کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس طرح جامعی که توسط مهندسان شارمند در سال 69 تهیه شده است، شمال اتوبان جزو محدوده شهر قزوین به شمار می آید و طرح جامع فعلی، این حق را به رسمیت می شناسد.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: بخش خصوصی و دولتی با عدم الحاق شمال اتوبان به محدوده شهر قزوین از بین می رود، چرا که در این محدوده فضاهایی همچون دانشگاه آزاد اسلامی، بوستان باراجین، ورزشگاه، تعاونی های 9 گانه و پارک علم و فناوری از قبل ایجاد شدند و بسیاری پروژه جدید همچون تالار شهر در حال ساخت هستند.

قزوین، شهری گران در قیمت زمین و ملک به شمار می آید وی با تأکید بر اینکه حقوق مکتسبه مردم در شمال اتوبان با عدم تصویب طرح جامع نادیده گرفته می شود، افزود: با توجه به اینکه قزوین، شهری گران در قیمت زمین و ملک به شمار می آید نادیده گرفتن حقوقی که در این بخش ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین: توسعه قزوین تنها از محدوده شمالی امکان دارد

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین: توسعه قزوین تنها از محدوده شمالی امکان دارد