مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 09:302015-05-30سياسي

11 خرداد ماه 1393 نخستین گروه جهادی قرآنی به مناطق محروم دزفول می روند


رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از اعزام نخستین گروه جهادی قرآنی به منطقه احمد فداله از توابع شهرستان دزفول استان خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس"، نخستین گروه از گروه های جهادی قرآنی 11 خرداد ماه 1394 به مناطق محروم شهرستان دزفول از توابع استان خوزستان اعزام می شوند.

رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله(ص) در گفت وگو با فارس؛ از اعزام گروهی از قاریان و حافظان قرآن به مناطق محروم دزفول خبر داد و گفت: نخستین گروه جهادی قرآنی روز 11 خرداد ماه به مدت پنج روز به منطقه احمد فداله از مناطق محروم شهرستان دزفول اعزام خواهند شد.

وی از راه اندازی دو ایستگاه قرآنی در این منطقه خبر داد و گفت: طی ایام برگزاری اردو دو ایستگاه برای خواهران و برادران راه اندازی می شود که در آن علاقه مندان تحت آموزش هایی مانند تصحیح قرائت نماز، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و مشاوره های قرآنی قرار می گیرند، همچنین در این ایام محافل قرآنی هم برای مردم این منطقه برگزار خواهد شد.

قربانی درخصوص منطقه احمد فداله از توابع دزفول گفت: این منطقه از مناطق محروم استان خوزستان است که مردم آنجا از امکانات اولیه مانند برق و تلفن محروم هستند که این گروه برای ارائه خدمات پزشکی و قرآنی اعزام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 خرداد ماه 1393 نخستین گروه جهادی قرآنی به مناطق محروم دزفول می روند

11 خرداد ماه 1393 نخستین گروه جهادی قرآنی به مناطق محروم دزفول می روند