مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 خرداد 1394 ساعت 09:302015-05-30بين الملل

حضور 13 کشور خارجی در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری


دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری(INOTEX2015) امسال با استقبال کشورهای مختلف مواجه شده و تاکنون حضور 13 کشور در این نمایشگاه بزرگ قطعی شده است و پیش بینی می شود بازهم افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری؛ تاکنون حضور شرکت هایی از روسیه، هند، کره جنوبی، بلژیک، فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا، یونان، رومانی، آذربایجان، پاکستان و چین در این دوره از نمایشگاه نهایی شده است.

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری(INOTEX2015) با حضور شرکتهای فناور و دانش بنیان، سازمانها و مراکز علمی و پژوهشی داخلی و خارجی از 19 تا 22 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

همزمان با برپایی دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری ، نشست بین المللی شبکه سازی نوآوری به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.

در این نشست بین المللی که در جهت اهداف دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری پیش بینی شده است، صاحبنظران، سیاستگذاران و اساتید حوزه فناوری و نوآوری در شش بخش تخصصی، به بحث و بررسی موضوع های مرتبط با موضوع نشست خواهند پرداخت.

اساتیدی از کره جنوبی، فرانسه و اتریش در کنار بیش از 20 صاحبنظر ایرانی در نشست بین المللی شبکه سازی نوآوری که برای نخستین بار در خلال برگزاری نمایشگاه INOTEX2015


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 13 کشور خارجی در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری

حضور 13 کشور خارجی در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری