مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 23:202015-05-29اقتصادي

سهم 17 درصدی ماهواره در وقوع طلاق


تبلیغ سبک زندگی غربی همراه با بی توجهی به معیارهای ارزشمند خانوادگی در شبکه های ماهواره ای، باعث تبلیغ اباحه گرایی در بین مخاطبان شده است.

- در حالی که نتیجه پژوهش ها نشان می دهد 17 درصد از طلاق ها ناشی از تاثیر تماشای شبکه های ماهواره ای است اما همچنان راهکار مسئولان برای کاهش آثار سوء ماهواره ها برخورد سلبی با این ابزار ارتباطی است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه یک برنامه خبری در پاسخ به سوال خراسان مبنی بر این که با توجه به هشدارهای کارشناسان نسبت به تاثیر تماشای برنامه های ماهواره در تغییر سبک زندگی و بروز آسیب هایی چون افزایش طلاق آیا برخورد سلبی با این شبکه ها را موثر می دانید، گفت: برخورد سلبی با این گونه امور غیرقانونی بر عهده دستگاه های اجرایی و نیروی انتظامی گذاشته شده است که این اتفاق با حداقل آسیب ، در حد تذکر دادن و جمع آوری آنتن های ماهواره ای توسط خود مردم انجام می شود.

به گفته رییس هیئت مدیره بنیاد صیانت از نهاد خانواده قوه قضاییه و مدیر گروه پژوهش بنیاد علوم رفتاری، نتایج پژوهشی که از ابتدای سال 92 تا پایان سال 93 در گروه اجتماعی بنیاد امور خانواده پژوهشی درباره تاثیر شبکه های ماهواره ای بر خانواده آغاز شده است، نشان می دهد 17 درصد طلاق ها تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 17 درصدی ماهواره در وقوع طلاق

سهم 17 درصدی ماهواره در وقوع طلاق