مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 20:302015-05-29سياسي

در مراسم اختتامیه برترین های کنفرانس بین المللی فقه و قانون در قم تجلیل شدند


مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی فقه و قانون امشب در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد و در این مراسم صاحبان مقالات برتر معرفی و تجلیل شدند.

- " از قم، در مراسم اختتامیه این کنفرانس محمد طیٌ در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی فقه و قانون که در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: پیامبر ما دارای اخلاق عظیم است و برای ترویج مکارم اخلاق برانگیخته شده است و ما نیز باید مروج اخلاق اسلامی باشیم.

وی با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری این همایش اظهار کرد: ایران به گسترش فرهنگی اهتمام دارد که از ملت ها فراتر رفته و مشکلاتی را مطرح می کند که مورد نیاز بشر امروز است.

استاد دانشگاه لبنان با تقدیر از حجت الاسلام مبلغی به دلیل برگزاری اجلاس فقه و قانون اظهار کرد: این اجلاس به دنبال این است که اخلاق را در قانون نهادینه کند و این اتفاق رویداد بسیار بزرگی است و باید این اجلاس از سوی همه مسلمانان و جوامع مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در اسلام گنج هایی نهفته است که باید آنها را کشف کرده و به وسیله آن جهان را نجات دهیم؛ اگر موضوع این نشست اخلاق، فقه و قانون است باید نگاهی به قانون در سراسر جهان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم اختتامیه برترین های کنفرانس بین المللی فقه و قانون در قم تجلیل شدند

در مراسم اختتامیه برترین های کنفرانس بین المللی فقه و قانون در قم تجلیل شدند