مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 18:552015-05-29سياسي

اصلاح تیتر /ائمه جمعه اردبیل: مصاحبه غرب با دانشمندان هسته ای هرگز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال گفت: غرب تحمل پیشرفت ایران اسلامی را ندارد و هر روز با بهانه های واهی و غیرقانونی، به بهانه جدید بازرسی از مراکز نظامی ایران ، قصد رسیدن به اهداف خود را دارد.

رحمتی امام جمعه لاهرود ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در حمله به یمن اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی عربستان در حمله به این کشور اجرای تمامی برنامه های استکباری آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: بهترین دوران زندگی انسان دوران جوانی می‏ باشد که در این دوران انسان شکل می گیرد.

حجت السلام اسدی امام جمعه موقت پارس آباد با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته سربازان گمنام گفت: باید از تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) قدردانی شود.

حجه الاسلام باوقار امام جمعه مشگین شهر با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خواستار توجه بیشتر مسئولان به اشتغال و ازدواج جوانان شده از بالا بودن نرخ بیکاری جوانان درمشگین شهر انتقاد کرد.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با اشاره به قیام خونین 15خرداد گفت: 15خرداد، روز قیام مردم جان برکفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح تیتر /ائمه جمعه اردبیل: مصاحبه غرب با دانشمندان هسته ای هرگز

اصلاح تیتر /ائمه جمعه اردبیل: مصاحبه غرب با دانشمندان هسته ای هرگز