مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 16:552015-05-29سياسي

120موسسه غیر مجاز مالی در کشور وجود دارد


نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار کرد: - حضرت آقا در این دیدار مواضع مجلس نهم را اصولی، منطقی و کاملا پیشرفته دانستند که این برای مجلس بسیار افتخار است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از فعالیت 120 موسسه غیر مجاز مالی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مصطفی افضلی فرد پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل گفت : مسوولان بدنیال ادغام و یا تغطیلی این موسسه های غیر مجاز در آینده نزدیک هستند.

وی افزود: بانکها به جای بانکداری و ارایه خدمات به تولیدکنندگان، بنگاه داران و نیازمندان، خود بنگاه داری می کنند و دنبال منافع خود به هرقیمتی هستند.

اوبیان کرد: در حالی که بانک مرکزی حداکثر سود را برای تولیدکنندگان، بنگاه داران و نیازمندان 22 درصد تصویب و ابلاغ کرده اما متاسفانه بعضی از بانکها و موسسات مالی 27 درصد سود از مردم اخذ می کنند که این خلاف است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضرت آقا در این دیدار مواضع مجلس نهم را اصولی، منطقی و کاملا پیشرفته دانستند که این برای مجلس بسیار افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120موسسه غیر مجاز مالی در کشور وجود دارد

120موسسه غیر مجاز مالی در کشور وجود دارد