مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 15:352015-05-29سياسي

امام جمعه قائم شهر: تیم مذاکره کننده باید به دنبال عزت و سربلندی کشور باشد


امام جمعه قائم شهر با تاکید بر اینکه غنی سازی کمتر از سه درصد نباید مورد قبول واقع شود، گفت: تیم مذاکره کننده باید به دنبال عزت و سربلندی کشورش باشد و تاکنون این ملت برای پایداری عزت کشورشان استقامت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان قائم شهر، آیت الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک به مناسبت تولد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان اظهار کرد: داشتن جوان در کشور نعمت بزرگ و ارزشمندی است که باید مسئله جوانان اعم از دانش و فرصت اشتغال آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه فرصت اشتغال برای جوانان باید فراهم شود، افزود: با حمایت تولیدات داخلی و ایجاد فرصت شغلی از نیروی جوان کشور می توانیم گام های مناسبی برای رونق اقتصادی برداریم.

خطیب جمعه قائم‎شهر با گرامیداشت ورود پیکر 175 شهید غواص در جنگ تحمیلی که برای عزت کشورشان جان خود را نثار کردند، گفت: می توانیم روحیه شهادت طلبی و ایثار آنها را در میان نسل های آینده پرورش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات و اجرای توافق هم زمان با لغو تحریم ها یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: مردم ایران نیز هم صدا با مقام معظم رهبری خواهان مذاکرات به هر قیمتی نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قائم شهر: تیم مذاکره کننده باید به دنبال عزت و سربلندی کشور باشد

امام جمعه قائم شهر: تیم مذاکره کننده باید به دنبال عزت و سربلندی کشور باشد