مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 15:352015-05-29سياسي

امام جمعه تبریز : اجازه امضای توافقنامه ذلت بار را نمی دهیم


هرگز اجازه نخواهیم داد احدی بدون در نظر گرفتن اصول شش گانه مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای ، قراردادی را امضا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود : اگراین اصول شش گانه در مذاکرات هسته ای رعایت نشود هر توافقی برای مردم ایران ذلت بار خواهد بود .

وی گفت : آمریکایی ها تاکنون گزارشی غیر واقع و به دور از منطق از مذاکرات ارایه کرده اند و به همین دلیل شرط و شروط در مذاکرات قابل قبول نیست.

وی گفت: براساس اصول شش گانه ، تحریم ها باید به صورت یکجا و همزمان با امضای توافق نامه لغو شود، دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای کشور باید حفظ شود، هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های عملی و فنی وجود نداشته باشد، نظارت و بازرسی از مراکز هسته ای کشور در حد متعارف بین المللی باشد و توافق هسته ای باید برگشت پذیر باشد .

خطیب جمعه تبریز تاکیدکرد: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح، مراکز نظامی و امنیتی پذیرفتنی نیست .

آیت اله مجتهد شبستری گفت:آمریکایی ها در قرارداد الجزایر، مذاکرات افغانستان، سوریه، کره شمالی و عراق و قرارداد با چین و روسیه چندین بار عهد شکنی کرده اند و ثابت شده که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز : اجازه امضای توافقنامه ذلت بار را نمی دهیم

امام جمعه تبریز : اجازه امضای توافقنامه ذلت بار را نمی دهیم