مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 15:302015-05-29سياسي

امام جمعه موقت بیرجند: هدف از جنگ عربستان علیه یمن، امنیت اسراییل است


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه آمریکا دیگر نمی خواهد خودش دخالت و درگیر جنگ شود، گفت: آمریکا هدفش از جنگ عربستان علیه یمن، امنیت اسراییل و سپس نابودی و تضعیف انصارالله است.

- " از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی تابعی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه بیرجند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان اظهار داشت: در بحث مهدویت نخستین مبنا برهان است و مسئله مهدویت نیز مانند همه اعتقادات خواستگاه قرآن کریم است، در مبنای شیعه و اهل سنت نه تنها اشاره به این مطلب شده بلکه کتاب هایی در ارتباط با مهدویت نوشته شده است.

وی افزود: آن قدر مسئله مهدویت بین علما و فقهاء اسلام پذیرفته شده است که کتابی در این مورد نوشته شده است آن هم می تواند به دلیل روایاتی از پیامبر اکرم(ص) که اشاره به امام زمان(عج) و موضوع مهدویت شده است، به لحاظ تاریخی هیچ موضوعی به غیر از مهدویت مورد توجه نبوده است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: منتظر بودن برای ظهور یک عبادت و منتظر امام زمان (عج) بودن یک تکلیف است بنابراین باید با رفتار خود زمینه و شرایط را برای ظهور فراهم کنیم.

تابعی با اشاره به اینکه نخستین ویژگی منتظر امام زمان(عج) بودن صالح بودن است، تصریح کرد: یکی از راه های نرسیدن به اجابت دعا، نرسیدن انسان ها به مقام صالح بودن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بیرجند: هدف از جنگ عربستان علیه یمن، امنیت اسراییل است

امام جمعه موقت بیرجند: هدف از جنگ عربستان علیه یمن، امنیت اسراییل است