مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 15:252015-05-29سياسي

امام جمعه مهربان: ماهانه در کشور 150 میلیارد تومان سیگار در کشور دود می شود


امام جمعه مهربان به 10 خرداد رو زجهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: روزانه 5 میلیارد تومان و ماهیانه 150 میلیارد تومان سیگار در کشور دود می شود که می توان با این مبالغ کارهای مهمی در کشور انجام داد.

- " از مهربان، حجت الاسلام جلیل جلیلی امام جمعه مهربان در خطبه های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به در جریان بودن نگارش پیش نویس توافق هسته ای اظهار کرد: دو احتمال در اینجا قابل تصور است که یکی توافق بد و تحقیرآمیز و دیگری توافق خوب و عزتمندانه است.

امام جمعه مهربان به رعایت 6 اصل در نگارش توافق خوب و عزتمندانه اشاره کرد و افزود: در مرحله اول باید تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضای توافقنامه و به طور کامل برداشته شود.

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور افزود: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی و امور هسته ای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

جلیلی با اشاره به اینکه، هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود، تاکید کرد: نظارت ها و بازرسی ها باید در حد متعارف و بین المللی باشد.

امام جمعه مهربان با اشاره به این نکته که هیچ نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهربان: ماهانه در کشور 150 میلیارد تومان سیگار در کشور دود می شود

امام جمعه مهربان: ماهانه در کشور 150 میلیارد تومان سیگار در کشور دود می شود