مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 15:102015-05-29سياسي

امام جمعه بردسکن: تحقق آرمان های کشور با حضور موثر جوانان امکان پذیر است


برای تحقق و عینیت بخشیدن به آرمان های نظام و انقلاب، راهی جز میدان دادن به جوانان نداریم و باید مسئولان فرهنگی این موقعیت را به وجود آورند.

- " از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته بردسکن با اشاره به ایام با برکت ماه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) در ارتباط با مسئله انتظار اظهار کرد: مساله انتظار فقط گفتن ظاهری نیست بلکه باید خود را از درون و برون آماده کنیم تا به فرج آقا نزدیک شویم.

امام جمعه بردسکن با تقدیر از سربازان گمنام امام عصر(عج) افزود: نیروهای وزارت اطلاعات بیشترین کمک را به نظام داشته اند در حالی گمنام کار می کنند.

امینی با برشمردن خدمات این نیروهای عزیز که در کمال سادگی به خدمت رسانی مشغول هستند، گفت: انقلاب اسلامی بر دو گفتمان استوار است که اول گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) و دیگری گفتمان اسلام آمریکایی است که هرگز این دو در کنار هم نخواهند بود بلکه در مقابل هم قرار دارند.

وی کمک به کشورهای مظلوم را امری الهی دانست و افزود: مسلمانان باید در هر کجای دنیا هستند، برای کمک به مظلوم در تلاش باشند و نگذارند آنان با مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

وی کمک مردم ایران را به کشورهای مختلف و ستمدیده از جمله کشور مظلوم یمن را ستود و اظهار داشت: برای دفاع از مظلومان، ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بردسکن: تحقق آرمان های کشور با حضور موثر جوانان امکان پذیر است

امام جمعه بردسکن: تحقق آرمان های کشور با حضور موثر جوانان امکان پذیر است