مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 15:102015-05-29سياسي

امام جمعه اسالم: آمریکا در مذاکرات هسته ای به دنبال انتقام جویی از ایران است


امام جمعه اسالم با بیان اینکه آمریکا بارها از ایران اسلامی سیلی خورده است، گفت: آمریکا در مذاکرات هسته ای به دنبال انتقام جویی از اسلام و ایران است.

- " از اسالم، حجت الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه این شهر خلقت انسان را یکی از مهم ترین موضوعات دانست و با اشاره به آیات قرآن کریم راه های هدایت انسان برای رسیدن به سعادت، خوشبختی و کمال را تشریح کرد.

وی با استناد به آیات قرآن کریم که می فرماید انسان گمان می کند او را به حال خود رها کرده ایم و کاری با او نداریم، افزود: فلسفه وجودی پیامبران اسلام که بالغ بر 124 هزار نفر بودند و از طرف خداوند متعال به نبوت و رسالت برانگیخته شدند برای هدایت انسان بر روی زمین بوده است.

امام جمعه اسالم در ادامه به مسئله هسته ای اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان جملاتی را مطرح فرمودند که هر کسی اندک قدرت تحلیلی داشته باشد، متوجه می شود که حضرت آقا، از نتیجه مذاکرات راضی نبوده اند.

وی با بیان اینکه زیر شبه تهدید کلمه ای بود که دل تمام دردمندان و علاقه مندان نظام را به درد آورد، تصریح کرد: همه متوجه شدند که گویا در این مذاکرات عزت و سربلندی ایران بزرگ و سرافراز، نادیده گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اسالم: آمریکا در مذاکرات هسته ای به دنبال انتقام جویی از ایران است

امام جمعه اسالم: آمریکا در مذاکرات هسته ای به دنبال انتقام جویی از ایران است