مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 12:502015-05-29سياسي

امام جمعه سیرجان: ملت ایران خواهان سرانجام خوب در مذاکرات هستند


همه مسئولان و ملت ایران خواهان سرانجام خوب و توافق مناسب در مذاکرات هستند.

- " از سیرجان، حجت الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: استعمار و استکبار همیشه تلاش برای تفرقه مسلمانان داشته و از این سیاست خود هم نتیجه گرفتند.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی و سیاست نظام اسلامی مبنی بر وحدت همه مسلمانان، پیشرفت و قدرت مسلمانان بیشتر شد تا جایی که مردم عراق، سوریه، بحرین، یمن و لبنان بر این قدرت خود باور دارند و با خوی استکباری ضد اسلام مقابله می کنند و در صحنه نبرد هم پیروز میدان شده اند.

حسینی بیان داشت: استکبار جهانی با تمام قدرت و شیوخ خودفروخته منطقه با اطاعت از اربابان خود درصدد مقابله با اسلام و مسلمانان هستند، چراکه تاکنون غیر از کشتار مردم به اهداف خود نرسیده و این همان قدرت اتحاد و همبستگی است.

وی با اشاره به پیشرفت های مردم عراق و سوریه در شکست تروریست ها افزود: مردم و حزب الله یمن هم با همه ظلم و تهاجم گسترده ای که به آنان شد، رژیم آل سعود را جای خود می نشانند و این سردمداران عربستان هستند که پشیمان و شکست خورده می شوند.

خطیب جمعه سیرجان احقاق حقوق ملت ایران و پافشاری بر مصالح کشور را از اولویت مسائل مذاکرات تیم هسته ای عنوان کرد و گفت: همه مسئولان و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سیرجان: ملت ایران خواهان سرانجام خوب در مذاکرات هستند

امام جمعه سیرجان: ملت ایران خواهان سرانجام خوب در مذاکرات هستند