مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 12:402015-05-29ورزشي

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: در صدد شوک وارد کردن به تیم شهرداری نیستیم


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: به هیچ وجه دنبال شوک وارد کردن به روند کار تیم شهرداری اردبیل نیستیم ولی بر این باوریم که تیم شهرداری اردبیل باید در یک فرآیند مثبت و رو به جلو به بخش خصوصی واگذار شود.

- اسفندیار هوشیار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ما در قالب کارگروهی با دعوت از مسئولان اعم از هیئت فوتبال، نماینده فرمانداری، شهرداری و سازمان فرهنگی، ورزشی و جمعی از پیشکسوتان و فعالان این رشته ورزشی تلاش کردیم تا به دنبال راهکاری باشیم که تیم فوتبال شهرداری به بهترین شکل هدایت و رهبری شود.

وی به تأثیر مثبت فوتبال در ایجاد شور و نشاط در جامعه و سرگرمی سالم در بین جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: بنا شد تیم شهرداری اردبیل در شرایط فعلی به تیمداری خود ادامه دهد و با تزریق اعتبار تیم فوتبال شهرداری مورد حمایت قرار گیرد تا خود را برای رقابت های فصل آینده آماده کند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه قطعاً در این شرایط باید در کنار حمایت از این تیم به دنبال جذب اسپانسر باشیم، گفت: همه در این جلسه بر این باور بودند که ما نتوانستیم از امکانات استانی برای پشتیبانی و حمایت تیم شهرداری استفاده کنیم که در این شرایط باید ضعف ها را بررسی کرده و نارسایی ها را از بین برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: در صدد شوک وارد کردن به تیم شهرداری نیستیم

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: در صدد شوک وارد کردن به تیم شهرداری نیستیم