مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 10:562015-05-29سياسي

کوتاهی در مقابل استکبار، باطل کردن شناسنامه سیاسی است


هر کس در مقابل استکبار جهانی کوتاه بیاید در حقیقت شناسنامه سیاسی خود را در این کشور باطل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، "خلیل موحد شب گذشته در تجمع بزرگ فرهنگی، دانشجویی و مردمی اجازه نمی دهیم در میدان شهدای مشهد با بیان این نکته که چشمان کور استکبار جهانی باید این جمعیت را ببیند و پس از آن به خود جرات جسارت به این کشور را بدهد گفت: این جمعیت 35 هزار نفری تنها با یک فراخوان دو روزه و با کمترین امکانات در این مکان تجمع کرده اند.

وی با بیان این نکته که من به دشمنان این ملت اخطار می دهم با حیثیت این ملت بازی نکنید، ادامه داد: آمریکا و نوکرانش در طول سالیان گذشته، 84 کودتا در جهان برپا کرده اند و امروز در برابر ملت رشید ایران حرف از فشار تحریم ها و موففقیت این ظلم بزرگ می زنند.

این راوی دوران دفاع مقدس اطاعت از حرف رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب جوانان حزب الهی دانست و افزود: تنها در صورتی حرف رهبر معظم انقلاب را بر زمین خواهیم گذاشت که مرگ وجود ما را فرا گرفته باشد.

موحد ملت ایران را فرزندان عون و جعفر دانست و متذکر شد: دشمن زبون ایران ادعا می کند که به ایران حمله می کند و این را در حالی می گوید که ما عاشق مرگ در راه اسلام و حق و پیوستن به برادران شهیدمان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی در مقابل استکبار، باطل کردن شناسنامه سیاسی است

کوتاهی در مقابل استکبار، باطل کردن شناسنامه سیاسی است