مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 08:502015-05-29سياسي

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی: ایران اسلامی شایسته داشتن معضل بیکاری نیست


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی شایسته وجود معضل بیکاری نیست.

- " از همدان، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد شامگاه پنجشنبه در همایش فصلی هیئت محبین امیرالمومنین علی(ع) اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل موفقیت آزادگان در دوران اسارت که آنان را به قله ای بلند و کوهی استوار تبدیل کرد و باعث خلق عزت برای آنان گشت، همدلی و همزبانی آزادگان با یکدیگر بود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه شهید ابوترابی افزایش همدلی و همزبانی آزادگان با یکدیگر بود، افزود: یک مجموعه متفرق هیچ گاه موفقیتی دست نخواهد یافت زیرا هر موفقیت دستاورد حرکت جمعی است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هر چه طالب وحدت بیشتری باشیم، دستاورد بیشتری نیز به دست خواهیم آورد، تصریح کرد: یک خانواده اگر پراکنده باشد به شدت در معرض تشتت قرار می گیرد، موفقیت در سایه انسجام و وحدت به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه راز موفقیت مردم یک کشور هم در وحدت است؛ گفت: مسئولان وقتی موفق می شوند که با مردم خود همدلی و همزبانی داشته باشند.

ابوترابی فرد با تأکید بر اینکه همدلی و همزبانی رهبر معظم انقلاب با ملت عامل موفقیت کشور است، خاطرنشان کرد: اگر دفاع مقدس به موتور موفقیت نظام تبدیل شد به این خاطر بود که بین امام و مردم همدلی و وحدت برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی: ایران اسلامی شایسته داشتن معضل بیکاری نیست

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی: ایران اسلامی شایسته داشتن معضل بیکاری نیست